Настольные ПК
Мобильные платформы
Планшеты
Разработка
Браузеры
Остальные
- Self Hosted • 239 ,
- Palm Pre • 107 ,
- Kindle Fire • 71 ,
- Safari • 69 ,
- Windows Explorer • 68 ,
- Haiku • 61 ,
- Wordpress • 51 ,
- Microsoft Office Outlook • 30 ,
- Adobe Photoshop • 23 ,
- Visual Studio • 23 ,
- Eclipse • 23 ,
- Mozilla Thunderbird • 22 ,
- Net Framework • 21 ,
- 3Ds Max • 18 ,
- Microsoft Excel • 16 ,
- Seamonkey • 14 ,
- Skype • 12 ,
- Wine • 10
Zendesk
Offers on-demand help desk software, covering customer support, trouble tickets and knowledge base. No install. No worries. Zendesk is a web-based help desk software with an elegant support ticket system...
Uservoice 33 альтернативы
- Customer Feedback
- Idea Management
- Feedback System
- Business Rating
Uservoice communities are the easiest way to turn customer feedback into action: 1. Share ideas. 2. Vote up the best. 3. Respond, implement & repeat! Create Forum Free accounts & …
UserEcho 45 альтернатив
- Software As A Service
- Knowledge Management
- Customer Relationship Manager
- Helpdesk
- Customer Feedback
It's simple service to build a comprehensive customer support portal. Includes feedback system, helpdesk, live-chat and knowledge base.
ClickDesk 54 альтернативы
- Helpdesk
- Live Chat
- Customer Support
- Voice Chat
- Customer Service
ClickDesk offers a magic box of live chat, voice chat, help desk and social toolbar for websites. ClickDesk is cloud-based; not needing users to download or install any software. Agents …
Help Scout 24 альтернативы
- Customer Relationship Manager
- Helpdesk
- Customer Feedback
- Customer Feedback Management
- Ticketing
Help Scout is the ideal small business help desk. Delight customers in less time and keep your team on the same page ... all this and it only takes 4 …
Zoho Discussions 26 альтернатив
- Discussion
- Discuss
- Forums
- Zoho
Create Online Forums and Communities for Customer Support, Gathering Ideas and for Close-Group and for Intranet Collaboration
LiveAgent 35 альтернатив
- Knowledge Management
- Chat Client
- Helpdesk
LiveAgent is a help desk and a live chat software integrated into one powerful platform. It`s a real-time help desk for support agents optimized for efficiency and performance.
OpenTraits 28 альтернатив
- Software As A Service
- Customer Relationship Manager
- Helpdesk
- Customer Feedback
- Customer Support
OpenTraits is a web platform that helps software developers and end users prioritize and plan product features based on votes, crowd funding and reputation.
Знаете другую альтернативу Zendesk?
Добавьте её в этот списокVerax Service Desk 9 альтернатив
- Helpdesk
- Service Desk
- Trouble Ticketing
- Incident Management
- Service Desk Ticketing
Verax Service Desk automates and streamlines incident management, ensuring timely resolution and SLA compliance. Verax Service Desk helps to: *Control incident resolution workflow from assigning tasks to...
iPerceptions 22 альтернативы
- Survey
- Survey Tool
- Website Feedback
Our Active Research Platform and expertise turns insight into action. Engage with your customers through our sophisticated intercept technologies for mobile, desktop and tablet. Do the feedback research you...
HelpDeskSaaS 11 альтернатив
- Software As A Service
- Web Based
- Hosted
- Helpdesk
- Knowledgebase
HelpDeskSaaS is a Help Desk Software as a Service for Customer Service and Support that lets you manage user tickets, organize your work and assign tasks to your help desk …
SmarterTrack Help Desk 7 30 альтернатив
- Helpdesk
- Live Chat
- Customer Service
- Web Portal
SmarterTrack 7.x is a powerful help desk application built for tracking, managing, and reporting on customer service and communications, including sales and support issues. Businesses can manage employees and...
Что в этом списке?
Этот список содержит 59 альтернатив приложению Zendesk, для таких платформ как: Онлайн Сервис, Windows, iPhone, Linux, iPad и многих других. Список альтернатив можно фильтровать по типу лицензии, платформе и тегам. Поддерживается сортировка по количеству пользователей которые уже используют альтернативу, или дате добавления приложения.
Последнее обновление списка: 16 июля 2015 г. 12:01
Вы можете дополнить или изменить информациию о любом приложении на SuggestUse. За внесение любой информации вам будут начислены поинты.
Сортировка альтернатив
Фильтр альтернатив по тегам
- — Служба поддержки • 8
- — Обслуживание Клиентов • 5
- — Отзывы Клиентов • 5
- — Поддержка Клиентов • 4
- — Чат • 4
- — Бизнес-Рейтинг • 3
- — Менеджер По Отношениям С Клиентами • 3
- — Программное обеспечение как услуга • 3
- — Система Обратной Связи • 3
- — Форумы • 2
- — Живая Поддержка • 2
- — База знаний • 2
- — Управление знаниями • 2
- — Управления Электронной Почтой • 1
- — Онлайн Справочное Бюро • 1
- — Итиль Повышение • 1
- — Соответствие SLA • 1
- — Мониторинга SLA • 1
- — Регистрации • 1
- — Инструмент Обследования • 1
- — Голосовой Чат • 1
- — Управление Инцидентами • 1
- — Продажи • 1
- — Форум • 1
- — Голосовая Поддержка • 1
- — Зохо • 1
- — База Знаний • 1
- — Проблемы С Билетами • 1
- — Итиль Поддержки • 1
- — Твиттер • 1