Настольные ПК
Мобильные платформы
Планшеты
Разработка
Браузеры
Остальные
- Self Hosted • 239 ,
- Palm Pre • 107 ,
- Kindle Fire • 71 ,
- Safari • 69 ,
- Windows Explorer • 68 ,
- Haiku • 61 ,
- Wordpress • 51 ,
- Microsoft Office Outlook • 30 ,
- Adobe Photoshop • 23 ,
- Visual Studio • 23 ,
- Eclipse • 23 ,
- Mozilla Thunderbird • 22 ,
- Net Framework • 21 ,
- 3Ds Max • 18 ,
- Microsoft Excel • 16 ,
- Seamonkey • 14 ,
- Skype • 12 ,
- Wine • 10
VivaDesk
Offers on-demand help desk software, including customer support, asset management and knowledge base. No install. No maintenance. VivaDesk is web-based help desk software with an intuitive support ticket...
Freshdesk 50 альтернатив
- Software As A Service
- Helpdesk
- Survey
- Customer Support
- Customer Service
Freshdesk is an award-winning, online help desk software that allows you to support customers over email, phone, the web or even through Twitter and your company's Facebook page. With Freshdesk …
Web Help Desk 31 альтернатива
- Helpdesk
- Web Help Desk
The Web Help Desk is customizable cross-platform help desk software. It includes an iPhone Web app, email-to-ticket conversion, trouble ticket email notifications, support for billable hours, a self-service...
Kayako Fusion 31 альтернатива
- Customer Relationship Manager
- Helpdesk
- Live Chat
- Customer Service
- Live Support
Kayako Fusion enables organizations to deliver customer support over email, tickets, live chat, remote desktop support, VoIP and self-help. More than 30,000 organizations trust Kayako to power their customer...
Sirportly 14 альтернатив
- Customer Support
- Customer Service
- Knowledge Base
Sirportly is a feature-rich customer service / help desk application available as an online cloud service or downloadable web application. Features include email integration, knowledge bases, SLAs, flexible...
OTRS Help Desk 27 альтернатив
- Helpdesk
- Ticketing
- Customer Support
OTRS is the leading help desk software solution that makes the communication with your clients more transparent and easier. From incidents to service requests, with the web-based Open Source help …
osTicket 29 альтернатив
- PHP
- Helpdesk
- Ticketing
- Customer Support
osTicket is a widely-used open source support ticket system. It seamlessly integrates inquiries created via email, phone and web-based forms into a simple easy-to-use multi-user web interface. Manage, organize...
HESK 4 альтернативы
- Helpdesk
Price: FREE, Language: PHP/MySQL, Type: Web-based, Features: unlimited tickets, categories, knowledgebase, attachments and more. HESK is PHP Help Desk Software allowing you to set up an efficient Web-based ticket support …
OTRS ITSM 23 альтернативы
- Itsm
- Itil Software
- It Service Management
OTRS ITSM is a fundamental solution for IT Service Management organizations. Based on ITIL best practices, it provides management tools for request and incident management, problem management, change...
Знаете другую альтернативу VivaDesk?
Добавьте её в этот списокParature Customer Service Software 14 альтернатив
- Software As A Service
- Web Based
- Portal
- Knowledgebase
- On Demand
Customer Service Software by Parature. A smarter, more efficient way to serve, support, retain, engage with and maximize the value of every customer. Integrated customer portal, knowledgebase, and ticket...
Sysaid 6 альтернатив
- Helpdesk
- Ticketing
SysAid Help Desk Software by Ilient. SysAid, formerly Ilient, offers a powerful and dynamic web-based infrastructure solution for the internal and external service desk. Our trademark SysAid products combine...
Request Tracker 12 альтернатив
- Helpdesk
- Bug Tracking
- Ticketing
- Customer Support
- Customer Service
RT is an enterprise-grade ticketing system which enables a group of people to intelligently and efficiently manage tasks, issues, and requests submitted by a community of users. The RT platform …
Verax Service Desk 9 альтернатив
- Helpdesk
- Service Desk
- Trouble Ticketing
- Incident Management
- Service Desk Ticketing
Verax Service Desk automates and streamlines incident management, ensuring timely resolution and SLA compliance. Verax Service Desk helps to: *Control incident resolution workflow from assigning tasks to...
Что в этом списке?
Этот список содержит 31 альтернативу приложению VivaDesk, для таких платформ как: Онлайн Сервис, Windows, Linux, macOS, Android, iPhone, iPad и многих других. Список альтернатив можно фильтровать по типу лицензии, платформе и тегам. Поддерживается сортировка по количеству пользователей которые уже используют альтернативу, или дате добавления приложения.
Последнее обновление списка: 15 декабря 2014 г. 0:43
Вы можете дополнить или изменить информациию о любом приложении на SuggestUse. За внесение любой информации вам будут начислены поинты.
Сортировка альтернатив
Фильтр альтернатив по тегам
- — Служба поддержки • 9
- — Поддержка Клиентов • 5
- — Обслуживание Клиентов • 5
- — Билеты • 4
- — Программное обеспечение как услуга • 2
- — Итиль Повышение • 1
- — Регистрации • 1
- — Управление Инцидентами • 1
- — Проблемы С Билетами • 1
- — По Требованию • 1
- — Менеджер По Отношениям С Клиентами • 1
- — Служба Регистрации Билетов • 1
- — Инструменты Мониторинга SLA • 1
- — Управление Социальных Медиа • 1
- — PHP • 1
- — Живая Поддержка • 1
- — Бизнес-Рейтинг • 1
- — Ицм • 1
- — Соответствие SLA • 1
- — Мониторинга SLA • 1
- — Портал • 1
- — База Знаний • 1
- — Итиль Поддержки • 1
- — Отчетность SLA • 1
- — веб-интерфейс • 1
- — База знаний • 1
- — Чат • 1
- — Программное Обеспечение Итиль • 1
- — Управления ИТ-Услугами • 1
- — Опрос • 1