Настольные ПК
Мобильные платформы
Планшеты
Разработка
Браузеры
Остальные
- Self Hosted • 239 ,
- Palm Pre • 107 ,
- Kindle Fire • 71 ,
- Safari • 69 ,
- Windows Explorer • 68 ,
- Haiku • 61 ,
- Wordpress • 51 ,
- Microsoft Office Outlook • 30 ,
- Adobe Photoshop • 23 ,
- Visual Studio • 23 ,
- Eclipse • 23 ,
- Mozilla Thunderbird • 22 ,
- Net Framework • 21 ,
- 3Ds Max • 18 ,
- Microsoft Excel • 16 ,
- Seamonkey • 14 ,
- Skype • 12 ,
- Wine • 10
Request Tracker
RT is an enterprise-grade ticketing system which enables a group of people to intelligently and efficiently manage tasks, issues, and requests submitted by a community of users. The RT platform has been...
Yodiz 197 альтернатив
- Collaboration
- Group Chat
- Project Management
- Resource Management
- Issue Tracking
Yodiz is online Agile Project Management tool, consisting of Product Backlog Management, Kanban Scrum Board, Issue Tracking Software, Team Discussions and Git/SVN Integrations. It also has Live Group chat that...
Mantis Bug Tracker 34 альтернативы
- Multi Language
- Web Based
- Projects
- Reporting
- Bug Tracking
MantisBT is a free popular web-based bugtracking system. It is written in the PHP scripting language and works with MySQL, MS SQL, and PostgreSQL databases and a webserver. MantisBT has …
Jira 49 альтернатив
- Development
- Workflow
- Issue Tracking
- Bug Tracking
- Agile Project Management
Jira — коммерческая система отслеживания ошибок, предназначена для организации взаимодействия с пользователями, хотя в некоторых случаях используется и для управления проектами. Разработана компанией Atlassian, является одним из двух её основных …
Bugzilla 34 альтернативы
- Enterprise
- Bug Tracking
- Tracking
- Ticketing
- Defect
Bugzilla is a "Defect Tracking System" or "Bug-Tracking System". Defect Tracking Systems allow individual or groups of developers to keep track of outstanding bugs in their product...
VivaDesk 31 альтернатива
- Service Management
- Helpdesk
- Web Help Desk
- Online Help Desk
- Itsm
Offers on-demand help desk software, including customer support, asset management and knowledge base. No install. No maintenance. VivaDesk is web-based help desk software with an intuitive support ticket...
Знаете другую альтернативу Request Tracker?
Добавьте её в этот списокFogBugz 32 альтернативы
- Issue
- Issue Tracking
- Bug Tracking
- Issue Management
- Bugs
FogBugz manages projects, tracks bugs, and even tells you when you’re going to ship. It includes an issue tracker, advanced project management and scheduling, a wiki, and customer support features …
osTicket 29 альтернатив
- PHP
- Helpdesk
- Ticketing
- Customer Support
osTicket is a widely-used open source support ticket system. It seamlessly integrates inquiries created via email, phone and web-based forms into a simple easy-to-use multi-user web interface. Manage, organize...
Countersoft Gemini 28 альтернатив
- Project Management
- Helpdesk
- Bug Tracking
Gemini is the complete tracker that works beautifully for any kind of project, team or process. Every task, initiative, bug, issue, enquiry, story, and ticket in one place.
ManageEngine ServiceDesk Plus 7 альтернатив
- Web Based
- Helpdesk
- Surveys
- Reporting
- It Helpdesk
Help desk software with Knowledge base, self service portal, IT asset management and ITIL processes. ManageEngine ServiceDesk Plus is the Help desk Software of Choice of over 13000 organizations worldwide.
Что в этом списке?
Этот список содержит 12 альтернатив приложению Request Tracker, для таких платформ как: Windows, Онлайн Сервис, Linux, macOS, iPad, iPhone, Self Hosted и многих других. Список альтернатив можно фильтровать по типу лицензии, платформе и тегам. Поддерживается сортировка по количеству пользователей которые уже используют альтернативу, или дате добавления приложения.
Последнее обновление списка: 12 января 2021 г. 10:56
Вы можете дополнить или изменить информациию о любом приложении на SuggestUse. За внесение любой информации вам будут начислены поинты.
Сортировка альтернатив
Фильтр альтернатив по тегам
- — Отслеживания Ошибок • 6
- — Служба поддержки • 4
- — Отслеживание Проблем • 3
- — Отчетности • 2
- — веб-интерфейс • 2
- — Управление Проектами • 2
- — Билеты • 2
- — Онлайн Справочное Бюро • 1
- — Управление Ресурсами • 1
- — Предприятия • 1
- — Управления Исходным Кодом • 1
- — Управление Проблема • 1
- — Текущий Групповой Чат • 1
- — По Запросу Поддержки • 1
- — PHP • 1
- — Поддержка Клиентов • 1
- — Гибкое Управление Проектами • 1
- — Доска Задач Скрам • 1
- — Совместное участие • 1
- — Живчик Алм • 1
- — Отслеживание • 1
- — Уведомление По Электронной Почте • 1
- — Дефект • 1
- — Управление Задачами • 1
- — Интеграция С Twitter • 1
- — Опросы • 1
- — Инструмент Офис • 1
- — Встроенный Чат • 1
- — Инструмент Скрам • 1
- — Вопрос • 1