Настольные ПК
Мобильные платформы
Планшеты
Разработка
Браузеры
Остальные
- Self Hosted • 239 ,
- Palm Pre • 107 ,
- Kindle Fire • 71 ,
- Safari • 69 ,
- Windows Explorer • 68 ,
- Haiku • 61 ,
- Wordpress • 51 ,
- Microsoft Office Outlook • 30 ,
- Adobe Photoshop • 23 ,
- Visual Studio • 23 ,
- Eclipse • 23 ,
- Mozilla Thunderbird • 22 ,
- Net Framework • 21 ,
- 3Ds Max • 18 ,
- Microsoft Excel • 16 ,
- Seamonkey • 14 ,
- Skype • 12 ,
- Wine • 10
Golden Rules Organizer
Cross-platform, portable organizer to manage personal and shared projects, tasks, schedule, contacts, bookmarks, notes, goals. Includes diary, expense and time tracking, planner, tagging and search facilities,...
Evernote 231 альтернатива
- Note Taking
- Notepad
- Online Notes
- Ocr
- Text Recognition
Evernote позволяет с легкостью запоминать любую информацию — незначительную или очень важную — на компьютере, телефоне, планшете или через веб-браузер. В качестве заметки может выступать фрагмент форматированного текста, веб-страница целиком, …
Things 109 альтернатив
- Todo Manager
- Task Management
- Getting Things Done
Task management has never been this easy. Simplicity, however, is not achieved at the expense of powerful features. Download your free trial today and start getting more things done with …
Task Coach 118 альтернатив
- Todo Manager
- Time Tracking
- Task Manager
Task Coach is a well-structured, portable, Open Source todo / task manager (supporting 50 languages). It grew out of frustration that well-known task managers, such as those provided with Outlook …
EssentialPIM 75 альтернатив
- Note Taking
- Calendar
- Tasks
- Contact Management
- Personal Information Manager
EssentialPIM lets you manage appointments, tasks, notes, contacts, password entries and email messages across multiple devices and cloud applications. PIM stands for Personal Information Manager, and it...
Memonic 120 альтернатив
- Multi Language
- Scrapbook
- Offline Access
- Note Taking
- Sync Notes
Memonic is a web based note-taking software for 5 platforms and 6 browsers in 9 languages: Online storage for synchronizing 100 notes @ 2MB is free. Keep more than just …
Знаете другую альтернативу Golden Rules Organizer?
Добавьте её в этот списокLiveHive 146 альтернатив
- Dropbox Support
- Document Management
- Share Documents
- Document Collaboration
- Google Apps Integration
LiveHive, formerly CaptureToCloud, is where you create visual workspaces to get more done with your team! Stay organized while working more effectively and efficiently with LiveHive. With LiveHive Mobile...
Tic Toc Timers 21 альтернатива
- Todo Manager
- Getting Things Done
- Time Management
- Timer
Imagine a world where people call back in a timely fashion. Your hot dates are never late for dinner. You never miss your next intergalactic flight. You never late for …
ЛидерТаск 20 альтернатив
- Notifications
- Note Taking
- Calendar
- Project Management
- Time Management
Таск-менеджер для планирования и совместной работы над проектами. Позволяет эффективно управлять как личными делами, так и целой компанией. В приложении есть проекты, доски, календарь и ежедневник. С помощью гибких настроек …
ListPro 8 альтернатив
- Event Planning
- Todo Manager
- Getting Things Done
ListPro is the ultimate list-making toolkit. ListPro gives you everything you need to craft the perfect list. With ListPro's robust set of features, including an optional desktop version, you can …
Что в этом списке?
Этот список содержит 23 альтернативы приложению Golden Rules Organizer, для таких платформ как: Windows, macOS, iPhone, Android, Онлайн Сервис, iPad, Linux и многих других. Список альтернатив можно фильтровать по типу лицензии, платформе и тегам. Поддерживается сортировка по количеству пользователей которые уже используют альтернативу, или дате добавления приложения.
Последнее обновление списка: 18 марта 2024 г. 15:38
Вы можете дополнить или изменить информациию о любом приложении на SuggestUse. За внесение любой информации вам будут начислены поинты.
Сортировка альтернатив
Фильтр альтернатив по тегам
- — Список дел • 4
- — Ведение заметок • 4
- — Получать Вещи Сделано • 3
- — Тайм-Менеджмент • 2
- — Календарь • 2
- — Синхронизировать Заметки • 1
- — Делиться Документы • 1
- — Персональный Информационный Менеджер • 1
- — Управление Проектами • 1
- — Интеграция Приложений Google • 1
- — Напоминания • 1
- — Учет времени • 1
- — Календарь Событий • 1
- — Таймер • 1
- — Напоминание • 1
- — Блокнот • 1
- — Управление документами • 1
- — Управление Задачами • 1
- — Важно • 1
- — Таск-менеджер • 1
- — Автономный доступ • 1
- — ОРЗ • 1
- — Сотрудничество документов • 1
- — Синхронизация Заметок • 1
- — Онлайн Ноты • 1
- — Управление Контактами • 1
- — альбом • 1
- — Диспетчер Задач • 1
- — Dropbox поддержка • 1
- — Канбан • 1